گردونه، مرجع  قرعه کشی
قرعه کشی تهمتن

مسابقات و قرعه کشی های تهمتن

تلویزیون

(امتیاز ۴.۴۰ از مجموع ۳۲ رای)

از آخرین قرعه کشی‌های تهمتن خبردار شوید

از آخرین قرعه کشی‌های تهمتن خبر دار شوید

قرعه کشی فعالی یافت نشد

در حال حاضر قرعه کشی فعالی از تهمتن موجود نیست. برای اطلاع از قرعه کشی‌های جدید تهمتن می‌توانید در خبرنامه عضو شوید و یا از قرعه کشی برندها و شرکت‌های مشابه استفاده کنید.

قرعه کشی 5 جایزه 1 میلیون تومانی و جوایز دیگر در مسابقه هفتگی کانال بله فوتبال 120

مسابقه فوتبال 120 با هدف به چالش کشیدن اطلاعات شما در شبکه اجتماعی بله راه‌اندازی شده و به برترین نفرات به قید قرعه‌کشی در آخرین برنامه فوتبال 120 هدایای نفیسی تقدیم خواهد شد و علاوه بر آن هر هفته 5 ...

فعلا معتبر
قرعه کشی تهمتن

جوایز ارزنده مسابقه تلویزیونی تهمتن

شرکت کنندگان با ثبت نام در مسابقه تلویزیونی تهمتن و ارسال کلمه "تهمتن" به شماره 09108994537 و پس از قبولی در آزمون امکان شرکت در مسابقه را خواهند داشت. این مسابقه از شبکه نسیم در روزهای چهارشنبه تا جمعه پخش ...

منقضی شده
  • نظرات کاربران
Sarina
1401/11/29
Sarina
بهترین برنامسسس

تهمتن

مسابقه تلویزیونی جدید تهمتن از شبکه نسیم سیما پخش می‌شود که بی‌شباهت با «مردان آهنین» نیست، اگرچه این برنامه هویت خود را دارد و دارای تفاوت‌های قابل توجهی نیز با آن مسابقه است. در مسابقه قوی‌ترین مردان ایران بدنسازهایی شرکت می‌کردند که جثه‌های عظیمی داشتند و می‌توانستند وزنه‌های سنگین را بلند کنند، اما در برنامه «تهمتن» رزمی‌کارها، سنگ‌نوردان و فیتنس‌کارها (ورزش‌های هوازی) می‌توانند شرکت کنند و نیازی نیست همه سنگین‌وزن باشند. در این برنامه افرادی آمدند که انواع شغل‌ها را داشتند و در تهمتن هم شرکت‌کننده آتش‌نشان داشتیم و هم تکاور نیروی دریایی، معلم، پزشک و مشاغل دیگر.

دسته‌بندی محصولات و خدمات تهمتن

برنامه زنده

شهرهای محل فعالیت تهمتن

تهمتن خدمات و محصولات خود را به تمامی شهرهای ایران ارائه می‌دهد.

نحوه اطلاع از جدیدترین قرعه ‌کشی ‌ها، مسابقه‌ ها و جوایز تهمتن

تهمتن در مناسبت‌های مختلف قرعه کشی ها و مسابقه هایی برگزار می‌کند که می‌توانید با مراجعه به سایت گردونه و عضویت در خبرنامه تهمتن و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی گردونه از این دسته قرعه کشی ها و مسابقه ها باخبر شوید.